مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-21سياسي

حضور تیم های امدادونجات مدیریت بحران در نشست بین المللی اینساراگ


معاون عملیات و آمادگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از حضور تیم های اعزامی این سازمان در نشست اینساراگ در شهر دوحه قطر خبر داد.

- معاون عملیات و آمادگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از حضور تیم های اعزامی این سازمان در نشست اینساراگ در شهر دوحه قطر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید آرون با اشاره به حضور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران در نشست اینساراگ در شهر دوحه قطر، گفت: پیرو دعوت دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) و دبیرخانه اینساراگ در ژنو، نمایندگان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست بررسی و بازبینی عملکرد پاسخ تیم های جستجو و نجات شهری اعزامی به مناطق آسیب دیده پس از زلزله های سوریه و ترکیه (AAR: After Action Review) شرکت کردند.

آرون گفت: این نشست با حضور فرماندهان و نمایندگان تیم های باتجربه USAR از شبکه INSARAG برای بهبود واکنش جهانی USAR در شهر دوحه به میزبانی گروه بین المللی جستجو و نجات قطر (QAT-USAR) (Lekhwiya) برگزار شد و دارای دو بخش ارائه تحلیل پاسخ USAR و تهیه بررسی توصیه ها و پیشنهادها و کارگاه های پنجگانه در خصوص ظرفیت سازی و بومی سازی؛ استانداردهای کیفیت و انطباق؛ سیستم ها و دستورالعمل های اینساراگ؛ مدیریت اطلاعات و عملیات USAR بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم های امدادونجات مدیریت بحران در نشست بین المللی اینساراگ

حضور تیم های امدادونجات مدیریت بحران در نشست بین المللی اینساراگ