مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-22اقتصادي

بازدید از غار و باغ وحش علیصدر 5 آبان نیم بهاست


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ از پیش بینی تخفیف 50 درصدی بازدید غار و باغ وحش علیصدر در پنجم آبان ماه روز شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کبودراهنگ از پیش بینی تخفیف 50 درصدی بازدید غار و باغ وحش علیصدر در پنجم آبان ماه روز شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

مهدی غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پنجم آبان، روز شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهدای پنجم آبان 1357 کبودراهنگ، مدت یک هفته به نام روز شهرستان کبودراهنگ خواهد بود که اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز به همین مناسبت برنامه هایی با همکاری سایر ادارات درنظر دارد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های این شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت پنجم آبان روز کبودراهنگ خواهد بود، افزود: این نمایشگاه به مناسبت روز شهرستان کبودراهنگ و گرامیداشت شهدای پنجم آبان سال 57 کبودراهنگ از یکم تا چهارم آبان ماه در سالن مدرسه شهید ضیایی شهر برگزار می شود.

غلامی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 14 بعدازظهر برای بازدید عموم آزاد خواهد بود، یادآور شد: در جنب نمایشگاه نیز دیاک رایگان خودرو توسط فنی وحرفه ای شهرستان صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از غار و باغ وحش علیصدر 5 آبان نیم بهاست

بازدید از غار و باغ وحش علیصدر 5 آبان نیم بهاست