مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:412023-10-10ورزشي

سردار رادان: شهدا اجازه ندادند توطئه تجزیه ایران توسط دشمن محقق شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار احمدرضا رادان امشب در دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با درود به روح پرفتوح شهدا و خیر مقدم به حاضران در ورزشگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: این ورزشگاه مکانی مقدس برای تبیین یاد و خاطره شهدا برای تجلی نور شهدا شده است.

وی با بیان اینکه همدان در آغازین روزهای انقلاب به سبب مجاهدت های خود در کشور به صورت شاخص شناخته شد گفت: اولین فرمانده عملیاتی سپاه انقلاب اسلامی را در همدان در کسوت یک زن به نام خانم دباغ ظهور و بروز کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: زنانی چون خانم دباغ نشان دادند بانوانی که دل به خط امام خمینی(ره) می بندند نه تنها حجابشان محدودیت نیست که می توانند در کسوت یک فرمانده عالی رتبه هم نقش آفرینی کنند و حماسه بسازند.

همدانی خطه نخبه پرور شهید وی یادی از شهید همدانی کرد و با بیان اینکه همدان با این شهید عزیز حبیب پیدا کرد افزود: حاج حسین نه تنها حبیب همدان که حبیب ایران شد، نقش آفرینی حاج حسین در ایران و دفاع از حرم بر کسی پوشیده نیست شهیدی که به عنوان یک فرمانده نابغه و طراح جنگ های چریکی نام برده می شود.

رادان با بیان اینکه همدان شهید قهاری سعید را در دل خود پرورش داده که در جنگ های چریکی و کلاسیک تسلط ویژه داشت اظهار کرد: شهید خوش لفظ نیز در مسیر جهاد آن چنان درخشید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: شهدا اجازه ندادند توطئه تجزیه ایران توسط دشمن محقق شود

سردار رادان: شهدا اجازه ندادند توطئه تجزیه ایران توسط دشمن محقق شود