مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-17بين الملل

ریاض: حمله وحشیانه اسراییل به بیمارستان المعمدانی را شدیدا محکوم می کنیم


وزارت خارجه عربستان شامگاه سه شنبه در بیانیه ای ضمن درخواست از جامعه بین الملل برای دوری از معیارهای دوگانه در قبال جنایت صهیونیست ها، حمله وحشیانه اسراییل به بیمارستان المعمدانی نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عربستان سعودی طی بیانیه ای به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه واکنش نشان داد.

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان سعودی آمده است: عربستان با شدیدترین عبارات جنایت وحشتناکی که نیروهای اشغالگر اسراییلی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه مرتکب شدند را محکوم می کند .

در ادامه بیانیه آمده است: ریاض قاطعانه این تجاوز وحشیانه که نقض فاحش تمامی قوانین و معیارهای بین المللی از جمله قوانین بین المللی انسانی بوده، رد می کند .

عربستان سعودی اضافه کرد: این تحول خطرناک، دوری جامعه بین الملل از معیارهای دوگانه و اعمال گزینشی قوانین بین المللی بشردوستانه در مورد اقدامات جنایتکارانه اسراییل را ضروری می کند .

ساعتی پیش منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض: حمله وحشیانه اسراییل به بیمارستان المعمدانی را شدیدا محکوم می کنیم

ریاض: حمله وحشیانه اسراییل به بیمارستان المعمدانی را شدیدا محکوم می کنیم