مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-01اقتصادي

سرعت رشد سالمندی در ایران / حدود 50 درصد هزینه های درمان صرف سالمندان می شوند


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاکید بر لزوم توسعه مراکز روزانه گفت: در حال حاضر از 4300 سالمندی که در مراکز نگهداری می شوند بالغ بر 1300 نفر مجهول الهویه هستند.

- معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با تاکید بر لزوم توسعه مراکز روزانه گفت: در حال حاضر از 4300 سالمندی که در مراکز نگهداری می شوند بالغ بر 1300 نفر مجهول الهویه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف رضایی در همایش روز جهانی سالمندان با بیان اینکه سالمندی به جهت شرایط خاصی که در کشور داریم اهمیت مضاعفی دارد، اظهار کرد: 10 درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دهند.

از نظر سرعت رشدی که در حوزه سالمندی داریم، کشور اول در دنیا هستیم و از همین جهت باید اقدام و همکاری فرابخشی در این حوزه صورت گیرد.

حدود 50 درصد هزینه های درمان به حوزه سالمندی اختصاص دارد به گفته وی، حدود 50 درصد هزینه های درمان به حوزه سالمندی اختصاص دارد و باید حوزه سالمندی در سطح ملی و اجتماعی جزو اولویت ها باشد.

رضایی با اشاره به سرعت رشد جمعیت سالمندان گفت: براساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی، پیش بینی می شود که تا 20 سال دیگر این 10 درصد جمعیت به 20 درصد برسد.

تخت های مراکز شبانه روزی بهزیستی بیشتر از تخت های بیمارستانهای دولتی پایتخت است معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در ادامه به فعالیت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت رشد سالمندی در ایران / حدود 50 درصد هزینه های درمان صرف سالمندان می شوند

سرعت رشد سالمندی در ایران / حدود 50 درصد هزینه های درمان صرف سالمندان می شوند