مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-06سياسي

لزوم توجه به نیازهای جامعه روستاییان و عشایر


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش پایانی خطبه های نمازجمعه ارومیه به فعالیت های عشایر و روستاییان اشاره کرد و گفت:بخش مهمی از جامعه استان را جامعه روستاییان تشکیل می دهد و بخش مهمی از امنیت غذایی مردم وابسته به این قشر است که نیاز دارد مسوولان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه ضمن سفارش خود و مستمعین به تقوای الهی اظهار داشت:هفته گذشته مصادف بود با ایام ولادت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و سلم و حضرت امام صادق علیه السلام و در همین راستا کنفرانس وحدت اسلامی با حضور علما و شخصیت های اسلامی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برجسته ترین برنامه این کنفرانس حضور میهمانان و اعضای این کنفرانس در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که ایشان نکات بسیار مهمی را گوشزد کردند.

قریشی افزود: همه نکات بیان شده توسط مقام معظم رهبری دارای اهمیت است اما یکی از مهمترین نکات بحث حق حیات ایشان به گردن امت است که نیازمند تبیین بیشتر است.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:وظیفه نیروهای انتظامی بسیار مهم و مقدس است و باید جانفشانی این قشر زحمت کش بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به نیازهای جامعه روستاییان و عشایر

لزوم توجه به نیازهای جامعه روستاییان و عشایر