مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-29سياسي

سالانه حداقل 27 هزار نفر به دلیل آلودگی هوا در کشور می میرند


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به لایحه هفتم گفت: خوشبختانه با تلاش فراکسیون محیط زیست مجلس و موافقت کمیسیون تلفیق، یک فصل برای محیط زیست و 2 ماده برای آلودگی هوا و تغییر اقلیم تا کنون مصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در اولین همایش ملی معاینه فنی خودرو با رویکرد ارتقای ایمنی و کاهش آلودگی هوا افزود: کار برای محیط زیست یک زنجیره بهم پیوسته است.

وی با بیان این که همه در مورد آلودگی هوا صحبت می کنند ولی زمان فصل بودجه به ناگاه نگرش ها عوض شده و بودجه های محیط زیستی حذف می شود افزود: باید در ابتدای زنجیره اقدامات رفع آلودگی هوا دیده شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به این که به عنوان رییس فراکسیون محیط زیست مجلس هرگز سیاسی با موضوع محیط زیست در مجلس برخورد نکردیم گفت: زمانی که به پرونده ترک فعل هوای پاک ورود کردیم دیدیم که دستگاه های مسؤول اعتباری برای انجام وظایف خود ندارند ولی جالب تر این بود که هیچ تلاشی هم برای گرفتن بودجه نکرده بودند! وی با بیان این که کار برای آلودگی هوا وظیفه همگانی است گفت: بر اساس امار وزارت بهداشت سالانه تنها به لخاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه حداقل 27 هزار نفر به دلیل آلودگی هوا در کشور می میرند

سالانه حداقل 27 هزار نفر به دلیل آلودگی هوا در کشور می میرند