مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:512023-10-20سياسي

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسراییل را فروریخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تقوای الهی باعث می شود دل های کور بینا و ناپاکی های درون انسان از جمله گناه و معصیت پاک شود.

وی با نقل فرمایشی از حضرت علی (ع) که می فرمایند، تقوا نه تنها بعد معنوی بلکه جسم انسان را از بسیاری دردها رها می کند، افزود:  تقوای الهی همه دردهای مادی و معنوی انسان را تسکین می دهد.

محمودی با اشاره به اینکه این روزها شاهد جنایات بسیار فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم بی پناه غزه هستیم، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از تجهیزات و سلاح های نامتعارف نسل کشی را علیه مردم غزه آغاز و حدود 4 هزار نفر را شهید و 13 هزار نفر را مجروح کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام حمایت رییس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسراییل را فروریخت و خسارات جبران ناپذیری به آنان وارد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هرکاری که سازمان های مدعی حقوق بشر انجام بدهند را وتو می کند، تاکید کرد: امروز لازم است همه ملت های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه های بین  المللی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسراییل را فروریخت

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسراییل را فروریخت