مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-06ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه شهری در شهرک پیامبر اعظم (ص)


همزمان با میلاد سالروز میلاد با سعادت نبی اکرم (ص)، دو پروژه ورزشی و تفریحی در شهرک شهرک پیامبر اعظم (ص) افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آیین کلنگ زنی بوستان فاز 2 شهرک پیامبر اعظم (ص) و افتتاح و بهره برداری از زمین ورزشی شهید گمنام با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، حمزه عمرانی مدیر شهرداری منطقه 4، سرهنگ حیدری فرمانده راهنمایی و رانندگی و سایر مدیران و مسئولان شهرداری برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن خوش آمد گویی و تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به مسئولین و شهروندان حاضر، اظهار کرد: مجموعه زمین ورزشی شهید گمنام با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع، شامل زمین والیبال، بسکتبال، زمین چمن مصنوعی فوتبال و فضای پیاده روی با مساحت 1600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3.

7 میلیارد تومان با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه شهری در شهرک پیامبر اعظم (ص)

افتتاح و کلنگ زنی 2 پروژه شهری در شهرک پیامبر اعظم (ص)