مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23دانش

فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی


مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با همکاری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی فراخوان ملی «آموزش در پزشکی قانونی: چالش ها، راهکارها و کاربرد فناوری های نوین آموزشی» را برگزار می کند.

- مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با همکاری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی: چالش ها، راهکارها و کاربرد فناوری های نوین آموزشی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی: چالش ها، راهکارها و کاربرد فناوری های نوین آموزشی به منظور همفکری و همکاری سازنده میان مراکز علمی پژوهشی کشور و در راستای پیشبرد اهداف و ماموریت های آموزشی و تحقیقاتی در حوزه پزشکی قانونی برگزار می شود.

فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی با اولویت های زیر برگزار می شود: - نیازسنجی آموزشی در پزشکی قانونی - آسیب شناسی آموزشی پزشکی قانونی و ارائه راهکارهای عملیاتی - طراحی الگوی تثبیت جایگاه پزشکی قانونی در نظام ادغام یافته آموزش و سلامت - چالش های اخلاقی، فقهی و حقوقی در آموزش پزشکی قانونی و ارائه راهکار - مطالعه تطبیقی الگوهای جهانی شامل ساختارها، استانداردها و آموزش‏ها در دنیا در رشته پزشکی قانونی - ارزشیابی و بررسی اثربخشی آموزش ها در پزشکی قانونی - عوامل موثر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی

فراخوان ملی آموزش در پزشکی قانونی