مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-11بين الملل

درخواست عجیب ترامپ درباره ورود مسلمانان به آمریکا


رییس جمهور جنجالی سابق آمریکا با استناد به عملیات حماس علیه مواضع صهیونیست ها، بار دیگر وعده اعمال سیاست های ضداسلامی را داده و خواهان ممانعت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در پی تشدید حملات حماس به رژیم صهیونیستی، دونالد ترامپ رییس جمهور جنجالی پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024، بار دیگر به استراتژی قدیمی روی می آورد که در طول مبارزات انتخاباتی 2016 به بهانه مقابله با ترس از حملات آینده در خاک آمریکا و در راستای اعمال سیاست های سخت گیرانه مهاجرتی اش در خاک این کشور به کار گرفت.

در این راستا، ترامپ در جریان یک سخنرانی در نیوهمپشایر، وعده خود را برای بازگرداندن طرح بحث برانگیز ممنوعیت سفر شهروندان از کشورهای عمدتاً مسلمان به خاک آمریکا را بار دیگر مطرح و سعی کرد از این طریق بین درگیری های جاری در رژیم صهیونیستی و غزه با امنیت مرزی ایالات متحده پیوند ایجاد کند.

ترامپ در جریان این سخنرانی بدون ارائه هیچ مدرک مستدلی تأکید کرد که همان افرادی که حملات خشونت آمیزی را در تل آویو انجام می دهند، از مرز جنوبی ما که کاملاً باز است هم وارد آمریکا می شوند و ممکن است در حال برنامه ریزی برای حمله مشابه به آمریکا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عجیب ترامپ درباره ورود مسلمانان به آمریکا

درخواست عجیب ترامپ درباره ورود مسلمانان به آمریکا