مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-30ورزشي

رفتار و اخلاق ورزشکاران بیانگر هویت یک ملت است


رفتار، گفتار و کردار ورزشکاران در میادین ورزشی بیانگر هویت یک ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در آیین بدرقه کاروان ورزشکاران، مربیان، و داوران استان لرستان، اعزامی به مسابقات آسیایی پاراآسیایی هانگژو چین ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران لرستانی در عرصه های ملی، بین الملی و اینک در آستانه بازی های پاراآسیایی هانگژو باعث افتخار مردم استان است، تاکید کرد: وجود زیرساخت های ورزشی مناسب در استان برای ورزشکاران و رشته های مختلف ورزشی که بتوانند با آرامش کامل تمرینات حرفه ای خود را در استان دنبال کنند ضروری است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه قهرمانان استان، بخش عمده ای از عمر خود را در سنین جوانی به ورزش قهرمانی اختصاص می دهند، افزود: به همین منظور باید برای رفع دغدغه های قهرمانان استان ساز و کارهای قانونی را در نظر گرفت.

  زیویار با بیان اینکه در میادین ورزشی اخلاق همواره حرف اول را می زند، افزود: اخلاق و رفتار ورزشکاران لرستانی همواره زبانزد است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران علاوه بر اینکه به خانواده و جامعه تعلق دارند به عنوان نماینده یک ملت در میادین ورزشی حضور خواهند داشت، افزود: رفتار، گفتار و کردار ورزشکاران در میادین ورزشی بیانگر هویت یک ملت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار و اخلاق ورزشکاران بیانگر هویت یک ملت است

رفتار و اخلاق ورزشکاران بیانگر هویت یک ملت است