مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-23سياسي

آیت الله علما: اقتدار و عزت کشور در تریبون ها تبیین شود


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار و عزت کشور باید توسط تریبون ها، رسانه ها و افکار عمومی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح  با   که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، از ایمان راسخ رزمندگان ایرانی به عنوان کلید موفقیت و اقتدار در جنگ تحمیلی یاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دستاوردهای نظام،  گفت: اصل جهاد تبیین که در فرمایش مقام معظم رهبری به کرات بیان شده، ریشه ای قرآنی دارد، زیرا قرآن کریم مدام در حال تبیین عظمت خود است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مهم دانستن ایمان و معنویت در سنگرهای مدافعان اسلام در جنگ تحمیلی، افزود: آن چه سبب شد دنیا در مقابل عظمت رزمندگان ما تسلیم شود و به اقتدار آنان باور داشته باشد، سلاح و مهمات نبود، بلکه ایمان خالصی بود که در رفتار و گفتار رزمندگان ایران موج می زد و همین باعث عزت و آبروی دنیا و آخرت آن ها شده است.

وی اظهار کرد: باید این تابلوهای اقتدار و عزت و سربلندی در جای جای کشور به عنوان تبیین بخشی از عظمت ایمان رزمندگان نصب شود، تا آیندگان بدانند روزگاری چه مردمان مخلص و شجاعی جبهه های کشور را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علما: اقتدار و عزت کشور در تریبون ها تبیین شود

آیت الله علما: اقتدار و عزت کشور در تریبون ها تبیین شود