مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-10پزشكي

مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی راه اندازی می شود


رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از صدور مجوز و موافقت اصولی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی خبر داد.

- رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از صدور مجوز و موافقت اصولی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، محسن صابری گفت: با توجه به عملکرد مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و سمت و سوی فعالیت های آن در جهت تولید محصولات فناورانه، اواخر شهریور ماه سال جاری مجوز تأسیس مرکز رشد این مرکز صادر شد که راه اندازی آن زمینه را برای انسجام هرچه بیشتر فعالیت های نوآورانه این مرکز فراهم می کند.

وی افزود: به محض دریافت این مجوز مرکز تحقیقات اقدامات خود را در خصوص فراهم کردن زیرساخت ها و دعوت و استقرار شرکت های دارای طرح و ایده های فناورانه آغاز کرده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات فعال و موافقت قطعی آن نیز صادر شود.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه پیش از این نیز مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از ایده ها و طرح های فناورانه استقبال می کرد، اظهار داشت: راه اندازی مرکز رشد، علاوه بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی راه اندازی می شود

مرکز رشد فناوری و نوآوری مرکز تحقیقات پزشکی قانونی راه اندازی می شود