مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-27سياسي

سردار جعفری: اعتماد میان مردم و امام خمینی (ره) دو طرفه بود


بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان در نزد امام بسیار عزیز بودند چون این گروه از رزمندگان به شکل داوطلبانه در جنگ حضور یافتند.

- سردار جعفری: اعتماد میان مردم و امام خمینی (ره) دو طرفه بود بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان در نزد امام بسیار عزیز بودند چون این گروه از رزمندگان به شکل داوطلبانه در جنگ حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه (ع) سردار فتح الله جعفری بنیانگذار یگان زرهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایسنا حضور یافت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخشی از سخنان خود درباره شیوه فرماندهی امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا سخن گفت و یادآور شد: اعتماد میان مردم و امام دو طرفه بود و همین عامل سبب شد تا در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروهای داوطلب در قالب بسیج در جبهه حضور یابند.

همرزم شهید حسن باقری افزود: بسیجیان در نزد امام بسیار عزیز بودند چرا که این گروه از رزمندگان به شکل داوطلبانه در جنگ حضور یافتند.

همچنین ارتشیان همواره فرمایش امام خمینی (ره) را بر دستورات بنی صدر به عنوان فرمانده کل قوا اولویت کار خود قرار می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جعفری: اعتماد میان مردم و امام خمینی (ره) دو طرفه بود

سردار جعفری: اعتماد میان مردم و امام خمینی (ره) دو طرفه بود