مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-05اقتصادي

رونمایی از آریزو 6 GT در شمال ایران (+عکس و مشخصات خودرو)


رونمایی از آریزو 6 GT در شمال ایران در منطقه ساحلی دریا خزر در نمایندگی نوا خودرو شمال در فریدونکنار با حضور مدیران نمایندگی و مشتریان این برند انجام شد.

- شرکت مدیران خودرو که تاکنون خودروهایی نظیر آریزو 5، آریزو 6 و آریزو 6 پرو را به بازار ایران معرفی کرده است اخیرا از نمونه جدید این سدان به نام آریزو 6 جی تی به صورت ویژه در شمال کشور رونمایی کرد.

رونمایی از آریزو 6 جی تی که به صورت اختصاصی در منطقه ساحلی دریای خزر در نمایندگی نوا خودرو شمال در فریدونکنار با حضور مدیران نمایندگی و مشتریان این برند انجام شد.

مشخصات خودرو خودروی جدید شرکت مدیران خودرو، که به زودی تحت برند فونیکس در بازار ایران عرضه خواهد شد، در بازار چین و برخی دیگر از بازارهای صادراتی چری، نام آریزو 5 جی تی (Arrizo 5 GT) و اومودا S5  را دارد.

این خودرو در سال 2021 به بازار جهانی عرضه شده است و بر اساس پلتفرم آریزو 6 پرو تولید شده و در اصل فیس لیفت آن محسوب می شود.

در آریزو 6 جی تی شاهد تغییرات عمده و چشم گیر در نمای جلوی خودرو هستیم، جایی که جلوپنجره ساده نسخه پرو جای خود را به جلوپنجره Xشکل مشابه سبک طراحی لکسوس و تویوتا کمری داده است و چراغ ها نیز با تبعیت از همین سبک، حالتی باریک و خشمگین به خود گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از آریزو 6 GT در شمال ایران (+عکس و مشخصات خودرو)

رونمایی از آریزو 6 GT در شمال ایران (+عکس و مشخصات خودرو)