مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-01سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی کنیم


ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم و در این مسیر لحظه ای درنگ و غفلت نمی کنیم.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی کنیم امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم و در این مسیر لحظه ای درنگ و غفلت نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای کشورمان مستقر است، اظهار کرد: استقرار ما در مرزهای کشور به این معنا نیست که خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند؛ بلکه بخاطر اشراف اطلاعاتی و امنیت پایدار این نیرو است.

حیدری افزود: پیام استقرار نیروی زمینی ارتش در مزرها این است که ما در راستای ایجاد امنیت برای کشور و ملت ، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم و در این مسیر لحظه ای درنگ و غفلت نمی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: ما همواره باید در سنگر ماندن و سنگرنشینی را نسل به نسل به کارکنان جدید ارتش و نیروهای مسلح به صورت عملی آموزش دهیم و عرصه عملی آن، حضور در مرزهای کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی کنیم