مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-03سياسي

کرمانشاه نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف است


مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این استان از گذشتگان دور تاکنون مذاهب مختلف، اقوام، قومیت ها و فرهنگ های مختلف در کنار هم با برادری و وحدت زندگی کردند.

- جواد فاطمی نسب مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک میلاد نبی اکرم حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: هفته وحدت فرصتی برای ترجمه معنای وحدت به معنای واقعه کلمه، است.

وی استان کرمانشاه را نماد وحدت معرفی کرد و گفت: از گذشتگان دور تاکنون مذاهب مختلف، اقوام، قومیت ها و فرهنگ های مختلف در کنار هم با برادری و وحدت زندگی کردند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال هم کمافی سابق در هفته وحدت مراسمات متنوعی برگزار شد.

برگزاری همایش و جشن های بزرگ وحدت در کرمانشاه، پاوه، سرپل ذهاب، قصرشیرین، روانسر، نشست های هم اندیشی با حضور علمای اهل تسنن و شیعه برای بیان نقاط و دیدگاه های مشترک؛ میزگرد و جلسات و اجلاس های خبری از اهم برنامه اجرایی این هفته بوده که فاطمی نسب به آن اشاره کرد.

وی از تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف از جمله شیعه و سنی سخن گفت و افزود: دشمن از اتحاد وحدت مسلمانان هراس دارد، لذا در صدد تخریب این برادری است که با هوشیاری ملت ایران و به رهبری حکیم فرزانه همواره شکست خورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف است

کرمانشاه نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف است