مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-04اقتصادي

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران


همکاری سازنده و اثربخش مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حمایت از تولید ملی و حمایت ‎های موثر این بانک از اشتغالزایی مورد قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سید صولت مرتضوی با اهدای تقدیرنامه ای به دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از حسن همکاری و تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست بوم ملی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر و تشکر کرد.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی از این تقدیرنامه، تحقق ماموریت های خطیر دولت در زمینه هایی چون ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار را حاصل سرلوحه قرار دادن خدمات صادقانه و خودجوش به مردم، وجدان کاری و مسئولیت پذیری نسبت به آحاد جامعه توصیف کرده است.

وی در بخش دیگری از این تقدیرنامه اظهار امیدواری کرده است که بانک های کشور در عرصه خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرو برنامه های دولت خدمتگزار مردمی و خدمات صادقانه به جامعه کار، تولید و اشتغال باشند.

شایان ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه 10 مهر ماه در دیدارهای جداگانه با مدیران عامل برخی از بانک های دولتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران