مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:112023-10-03اقتصادي

تلاش های نخبه دهه هفتادی در کارآفرینی که منجر به موفقیت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ایران به دلیل وسعت زیاد و تنوع زیست محیطی و اقلیمی از ظرفیت بسیاری در صنعت گردشگری برخوردار است و مسافران بسیاری برای سفر به اقسا نقاط آن و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف به گوشه و کنار آن سفر میکنند.

پیشرفت صنعت گردشگری و افزایش علاقه مسافرین به آشنایی با فرهنگ های بومی موجب ایجاد اقامتگاه های بومگردی در مناطق محلی و کوچک با چیدمان سنتی و مطابق آداب و رسوم مردم همان منطقه شده است و مردم با اسکان در آن اقامتگاه ها احساس نزدیکی بیشتری نسبت با آن فرهنگ پیدا می کنند و این ویژگی ها باعث شده این سبک اقامت با استقبال زیادی روبرو شود.

به وجود آمدن بستر هایی برای معرفی و ارتباط میان مسافر و میزبان  چالش عدم شناخت یا دسترسی به این مکان ها را برطرف کرده و سبب پیشرفت و رونق اقامتگاه ها در مناطق کوچک نیز شده است.

یکی از شرکت های دانش بنیان استان فارس که توسط جوانی دهه هفتادی بنیانگذاری شده؛ با نیازسنجی جامعه در زمینه گردشگری موفق به ایجاد پلتفرمی امن برای رزرو هتل و اقامتگاه های سنتی و محلی در سراسر ایران شد و هدفش از این کار ایجاد فرصتی برای مسافران در سراسر کشور بود تا بتوانند از نزدیک زندگی را در فرهنگ های مختلف تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های نخبه دهه هفتادی در کارآفرینی که منجر به موفقیت شد

تلاش های نخبه دهه هفتادی در کارآفرینی که منجر به موفقیت شد