مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-28اقتصادي

بورس کالا باعث گرانی سیمان و فولاد می شود


بورس کالا زیر مجموعه وزارت اقتصاد است و اگر وزیر اقتصاد با خروج سیمان و فولاد از بورس موافقت می کرد، تعجب می کردم اما اختلافی با هم نداریم و تنها توقع ما این است که به کاهش قیمت تمام شده مسکن و الزام بانک ها به تعهدات خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل کنند.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: بورس کالا زیر مجموعه وزارت اقتصاد است و اگر وزیر اقتصاد با خروج سیمان و فولاد از بورس موافقت می کرد، تعجب می کردم اما اختلافی با هم نداریم و تنها توقع ما این است که به کاهش قیمت تمام شده مسکن و الزام بانک ها به تعهدات خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح 10 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس اظهار کرد: در خصوص کاهش قیمت فولاد و سیمان برای پروژه های نهضت ملی مسکن مذاکراتی با وزارت صمت انجام داده ایم.

در واقع خود وزارت صمت مسئول این موضوع شده که فولاد و سیمان را با قیمت مناسب تر در اختیار کل پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور قرار دهد.

وی افزود: یکی از آسیب شناسی هایی که انجام دادیم نشان داد عرضه فولاد به طور خاص و پس از آن سیمان در بورس قیمت این کالاها را بالا می برد.

درخصوص اینکه سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چطور این مسئله شکل گرفته بعدا صحبت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس کالا باعث گرانی سیمان و فولاد می شود

بورس کالا باعث گرانی سیمان و فولاد می شود