مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-04حوادث

2 تصادف در محور فیروزآباد به شیراز و کیلومتر 5 محور سپیدان


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزآباد از امدادرسانی به مصدومین تصادف زنجیره ای در 40 کیلومتری محور فیروزآباد به شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، باقرپورشیرزاد رییس این شعبه گفت: در ساعت 06:50 روز یک شنبه مورخ 9مهر1402 پس از تماس اورژانس مبنی بر تصادف زنجیره ای چندخودرو (2پژو پارس، پراید و تریلی) در 40کیلومتری محور فیروزآباد به شیراز؛ بلافاصله پس از هماهنگی با مرکز EOC تیم تخصصی پایگاه شهدای امدادگر با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه 3 مصدوم و 1 فوتی برجای گذاشت که بعد از رهاسازی، انجام اقدامات و کمک های اولیه مصدومین به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

امداد رسانی به 4 مصدوم در حادثه برخورد 2خودرو سواری پراید و ساینا مهدی خورشیدی با اعلام این خبر گفت: در ساعت 20:50روز یکشنبه 9مهرماه سال جاری گزارشی مبنی بر برخورد 2خودرو سواری پراید و ساینا در کیلومتر5محور سپیدان شیراز (روستای برشنه)با اعلام مرکز کنترل عملیات استان(EOC) دریافت گردید.

  با توجه به نزدیکی محل حادثه به پایگاه کوهستان رنج یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان رنج جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان با خودرو نجات به صحنه حادثه اعزام شدند، اقدامات ارزیابی صحنه حادثه، عملیات رهاسازی مصدومین، عملیات پیش بیمارستانی و کمک های اولیه و ایمن سازی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تصادف در محور فیروزآباد به شیراز و کیلومتر 5 محور سپیدان

2 تصادف در محور فیروزآباد به شیراز و کیلومتر 5 محور سپیدان