مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-17حوادث

دستگیری 140 دزد سابقه دار و 53 باند سرقت در تهران +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه گاوصندوق های کوچک و سبکی که مردم برای نگهداری اشیاء قیمتی خود در خانه تهیه می کنند، - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 140 سارق سابقه دار در طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه گاوصندوق های کوچک و سبکی که مردم برای نگهداری اشیاء قیمتی خود در خانه تهیه می کنند، تنها کار سارقان را راحت می کند، گفت: پلیس آگاهی 53 باند سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر کرد.

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ طرحی علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان را به اجرا گذاشت که نتیجه آن شناسایی و دستگیری 140 سارق سابقه دار شد.

وی با توصیه به افرادی که اموال قیمتی خود را در خانه ها و منازلشان نگهداری می کنند، متذکر شد: بسیاری از مردم فکر می کنند با خرید یک گاوصندوق کوچک و سبک می توانند امنیت را به خانه هایشان ببرند! در صورتیکه شاید بتوان گفت این گاوصندوق های سبک، فقط کار سارق را آسان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 140 دزد سابقه دار و 53 باند سرقت در تهران +فیلم

دستگیری 140 دزد سابقه دار و 53 باند سرقت در تهران +فیلم