مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:102023-10-21اقتصادي

از آخرین وضعیت بودجه استان کرمان چه خبر؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در سال جاری تاکنون 1786 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان ابلاغ شده که ادارات کل اقتصاد و دارایی و خزانه در حال تخصیص آن به دستگاه های مشمول هستند.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در سال جاری تاکنون 1786 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان ابلاغ شده که ادارات کل اقتصاد و دارایی و خزانه در حال تخصیص آن به دستگاه های مشمول هستند.

محمدرضا وحیدی شامگاه، 29 مهرماه در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: تاکنون 1786 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان ابلاغ شده که ادارات کل اقتصاد و دارایی و خزانه در حال تخصیص آن به دستگاه های مشمول هستند.

او بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون از محل بودجه تملک دارایی و سرمایه ای 62 هزار 781 میلیارد تومان به استان ابلاغ و موافقتنامه اکثر طرح ها مبادله شده و حدود 30 طرح در دست اقدام است که هنوز موافقتنامه آنها مبادله نشده و باید دستگاه های مربوطه در این خصوص همت لازم را انجام دهند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: اعتبارات بند الف تبصره 6 به مبلغ 20 میلیارد و 300 میلیون تومان به استان ابلاغ شده که این بودجه مرتبط با آب و فاضلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین وضعیت بودجه استان کرمان چه خبر؟

از آخرین وضعیت بودجه استان کرمان چه خبر؟