مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-10اقتصادي

نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می شود


مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت یک نیروگاه اختصاصی با همکاری صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این نیروگاه در فاز اول 520 مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت یک نیروگاه اختصاصی با همکاری صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این نیروگاه در فاز اول 520 مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد.

امین ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه اظهار کرد: تفاهم نامه ای میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی در راستای مشارکت و سرمایه گذاری برای ساخت نیروگاه برق فولاد خوزستان منعقد شده است.

وی افزود: محدودیت های برق در سال های اخیر ضررهای زیادی به صنایع فولادی وارد کرده است و در نیمه نخست امسال نیز با توجه به محدودیت های برقی اعمال شده، شرکت فولاد خوزستان 540 هزار تن تولید خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: در این زمینه فولاد خوزستان با نگاه توسعه ای خود به دنبال احداث یک نیروگاه برق با مشارکت صندوق توسعه ملی است و تفاهم نامه امضا شده نیز در همین راستاست.

ابراهیمی عنوان کرد: این نیروگاه در فاز اول 520 مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد و با راه اندازی آن، در آینده محدودیت برق برای فولاد خوزستان وجود نخواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می شود

نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می شود