مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-22اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان برای اجرای پروژه کمربندی سوم اردبیل


استاندار اردبیل با اشاره به تدوین و تصویب طرح سامان دهی ورودی های شهر اردبیل از آغاز عملیات اجرایی سامان دهی این ورودی ها خبر داد و گفت: اجرای پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی با اختصاص بیش از 70میلیارد تومان اعتبار، - ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به تدوین و تصویب طرح سامان دهی ورودی های شهر اردبیل از آغاز عملیات اجرایی سامان دهی این ورودی ها خبر داد و گفت: اجرای پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی با اختصاص بیش از 70میلیارد تومان اعتبار، به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست عمران شهری اردبیل اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی های اصلی شهر اردبیل، طی نزدیک به 2 سال اخیر طرح های سامان دهی 4 ورودی شهر اردبیل بررسی و تصویب شد و عملیات اجرایی سامان دهی آن ها هم آغاز شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی پل بسیج با پیشرفت فیزیکی 30درصد در حال انجام بوده و بخشی از پروژه ظرف ماه های آینده به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می رود و کل پروژه هم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار اردبیل ادامه داد: پس از یک دهه بلاتکلیفی پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل، بررسی های لازم جهت فعال شدن این پروژه انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان برای اجرای پروژه کمربندی سوم اردبیل

اختصاص 70 میلیارد تومان برای اجرای پروژه کمربندی سوم اردبیل