مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-04بين الملل

کرملین: روسیه تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته است


کرملین اعلام کرد روسیه تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته و اظهارنظر سردبیر شبکه تلویزیونی سرشناس راشاتودی مبنی بر اینکه مسکو باید یک بمب گرماهسته ای را در سیبری به منظور هشدار دادن به غرب منفجر کند، - کرملین اعلام کرد روسیه تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته و اظهارنظر سردبیر شبکه تلویزیونی سرشناس راشاتودی مبنی بر اینکه مسکو باید یک بمب گرماهسته ای را در سیبری به منظور هشدار دادن به غرب منفجر کند، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه که بر بزرگترین قدرت هسته ای جهان حکمرانی می کند، مکررا به غرب هشدار داده هر گونه حمله اش به روسیه می تواند یک اقدام تلافی جویانه هسته ای را موجب شود.

طبق اعلام سازمان ملل آخرین آزمایش هسته ای اتحاد شوروی سابق در سال 1990 انجام شد.

آخرین آزمایش هسته ای آمریکا نیز در سال 1992 برگزار شد و فرانسه و چین هم در سال 1996 آخرین آزمایشات هسته ای خود را انجام دادند.

به نوشته رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک نشست مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر اخیر مارگاریتا سیمونیان، سردبیر شبکه تلویزیونی دولتی راشاتودی مبنی بر اینکه مسکو باید دست به منفجر کردن یک بمب اتمی بر فراز سیبری بزند گفت، کرملین تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: روسیه تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته است

کرملین: روسیه تعلیق آزمایشات هسته ای را کنار نگذاشته است