مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 06:202023-10-14سياسي

تشکیل هیات های اجرایی در 19 حوزه انتخابیه زنجان


رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه مهلت قانونی برای تعیین هیات های اجرایی در حوزه ها به پایان رسید، گفت: معتمدان مردمی هیات های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 19 حوزه استان زنجان مشخص شدند.

- ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس قانون، هیات های اجرایی هر حوزه از سه نفر عضو حقوقی و هشت نفر عضو حقیقی شامل معتمدین مردم تشکیل می شوند.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: طی روزهای 13 تا 19 مهرماه، فرمانداران و بخشداران با دعوت از معتمدین تایید شده توسط هیات نظارت، انتخابات داخلی را در تمامی حوزه های اصلی و فرعی برگزار کردند که از این تعداد هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی از معتمدین مردم تشکیل می شوند، گفت: مردمی بودن انتخابات، شاخص ترین ویژگی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است.

رفیعی افزود: هیات های اجرایی وظایف و اختیارات مهمی در فرایند برگزاری انتخابات دارند و مسئول صحت جریان انتخابات در حوزه انتخابیه خود هستند.

گفتنی است ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از مرحله پیش ثبت نام تأییدیه و شناسه پیگیری گرفته اند، از 27 مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیات های اجرایی در 19 حوزه انتخابیه زنجان

تشکیل هیات های اجرایی در 19 حوزه انتخابیه زنجان