مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-30اجتماعي

ترافیک سنگین در محورهای مرکزی پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه هشتم مهر ماه از سطح معابر بزرگراه های شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیر های غربی و شرقی .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از ترافیک سنگین در محورهای مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه هشتم مهر ماه از سطح معابر بزرگراه های شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیر های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

وی افزود: بزرگراه علامه از دهکده، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) و در ادامه از سراج، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

مؤمنی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد که انتهای بار ترافیکی این بزرگراه هم اکنون پل شهید باکری است و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محورهای مرکزی پایتخت

ترافیک سنگین در محورهای مرکزی پایتخت