مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-13سياسي

آیین رونمایی از 10 طرح گردشگری مناطق آزاد در کیش


در بیست و سومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد که به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، از 10 طرح حوزه گردشگری سازمان های مناطق آزاد رونمایی گردید.

- ایسنا/هرمزگان در بیست و سومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد که به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، از 10 طرح حوزه گردشگری سازمان های مناطق آزاد رونمایی گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رونمایی دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پر کاری در این حوزه تشکر کرد و بر حرکت جهادی برای ارزان سازی بسته گردشگری مناطق آزاد در ذیل سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

در ادامه دکتر محمد فرزاد میرزایی قلعه، مدیر کل گردشگری مناطق آزاد کشور با ارائه طرح های مذکور بر حفظ ساختار تشکیلاتی گردشگری مناطق آزاد، تاکید و گردشگری مناطق آزاد را در دولت سیزدهم نماد حرکتی بر مدار الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توصیف کرد.

طرح ویژه امید و نشاط آفرینی، سند تحول گردشگری مناطق آزاد، سند راهبردی گردشگری سلامت مناطق آزاد، طرح هویتی بومگردی در مناطق آزاد از جمله طرح های سراسری بود که اجرا و رونمایی شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از 10 طرح گردشگری مناطق آزاد در کیش

آیین رونمایی از 10 طرح گردشگری مناطق آزاد در کیش