مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-14اقتصادي

حفر  و تجهیز 21 حلقه چاه برای نیاز های آبی کرج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نامداری اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف آب درکرج 47 میلیون متر مکعب در سال است که بر اساس سرانه مصرف 250 لیتر در شبانه روز برای هر نفر، -  مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز گفت: به منظور رفع نیاز های آبی کرج درسال آینده، 21 حلقه چاه حفر وتجهیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نامداری اظهار کرد: در حال حاضر میزان مصرف آب درکرج 47 میلیون متر مکعب در سال است که بر اساس سرانه مصرف 250 لیتر در شبانه روز برای هر نفر، 6 میلیون متر مکعب در سال کمبود آب وجود دارد.

وی بیان کرد: بر همین اساس برای پاسخگویی به نیازهای آبی و رشد جمعیت و مهاجر پذیری بالای استان، برنامه حفر و تجهیز و مهندسی مجدد 21 حلقه چاه در دستور کار قرار گرفته که شامل حفر 17 حلقه چاه جدید و طراحی و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه دیگر خواهد بود که تا پایان سال تمام این چاه ها به مدار بهره برداری وارد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز اجرای 5500 متر لوله گذاری برای اصلاح شبکه توزیع و بازسازی 550 فقره انشعاب آب، نصب و بهره برداری از دو شیر فشار شکن، بازسازی شیرآلات شبکه توزیع، اجرا و تکمیل زون منطقه مراد آب، تکمیل پروژه لوله گذاری خط انتقال تصفیه خانه آب شماره 1 کرج به مخزن ذخیره آب کلاک به طول 150 متر، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر  و تجهیز 21 حلقه چاه برای نیاز های آبی کرج

حفر  و تجهیز 21 حلقه چاه برای نیاز های آبی کرج