مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-04سياسي

فردا؛ 20 هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اهدا می شود


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: فردا در مراسمی به صورت ملی 20 هزار و 313 سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا می شود.

- حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات این نهاد خیرخواه برای مردم، اظهار کرد: تاکنون 20 هزار و 313 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان تهران اهدا شده است.

وی با اشاره به کمک کمیته امداد به نوعروسان تهرانی، گفت: در راستای کمک به زوجین جوان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، همزمان با اعیاد ربیع الاول و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) 396 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان تهران اهدا کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ادامه داد: این جهیزیه ها شامل 5 قلم تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به ارزش 31 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، خیران و بسیج سازندگی تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فردا نیز در مراسمی به صورت ملی 20 هزار و 313 سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا می شود.

پایان پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ 20 هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اهدا می شود

فردا؛ 20 هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد اهدا می شود