مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-23سياسي

تمام چاه های غیرمجاز اشتهارد شناسایی و در حال مسدود شدن است


مدیر منابع آب شهرستان اشتهارد گفت: با اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیر زمینی، بخش اعظمی از چاه های غیرمجاز در شهرستان اشتهارد شناسایی و مسدود شده است.

- ایسنا/البرز مدیر منابع آب شهرستان اشتهارد گفت: با اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیر زمینی، بخش اعظمی از چاه های غیرمجاز در شهرستان اشتهارد شناسایی و مسدود شده است.

در برخی از مناطق شهرک های صنعتی اشتهارد، کوثر ممکن است  چاه های  غیرمجاز وجود داشته باشد که به  دلیل  استتار آنها، شناسایشان دشوار است.

  امیدواریم با همکاری مدیران شهرک های صنعتی و دستگاه قضایی و همت همکاران، اطلاعات این چاه ها به زودی احصاء و مسدود شوند.

غلامرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی یکی از اقدامات مهم شرکت آب منطقه ای شهرستان، انتخاب پیمانکاران انسداد بود که کارهای بسیار بزرگی را در این زمینه انجام دادند.

با آغاز اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی از سال 1399 گروه های گشت و بازرسی و مدیریت آب شهرستان اشتهارد توانسته 167 حلقه چاه غیر مجاز را شناسایی و مسدود کند.

در سال 1400 این آمار به 179 حلقه رسید و چون دو سال پیاپی با همت و پشتکار توانستیم چاه ها را مسدود کنیم، در سال 1401 آمار چاه های غیرمجاز کاهش یافته و 31 حلقه مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام چاه های غیرمجاز اشتهارد شناسایی و در حال مسدود شدن است

تمام چاه های غیرمجاز اشتهارد شناسایی و در حال مسدود شدن است