مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-05سياسي

پناهیان: صداوسیما مراسم تجلیل از ذاکرین را کربلا برگزار کند


استاد حوزه و دانشگاه با درخواست از صدا و سیما در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از ذاکرین اهل ببت(ع) در کشور عراق گفت: صدا و سیما باید حرکتی مثل تجلیل از پیر غلامان را انجام داده و در اربعین و در یک گوشه از صحرای کربلا از کلیه ذاکران اهل بیت تجلیل کرده و نمایشگاه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان امشب در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان صمت و طهارت علیهم السلام در مصلی امام خمینی رشت با ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس در استان سلحشور گیلان اظهار کرد: استان گیلان در انقلاب اسلامی همواره پای کار نظام بوده و آن حماسه عظیم هشت دی سال 88 را رقم زدند.

وی با اشاره به نقش نوکری بر سیدالشهدا(ع) در روح و جسم انسان گفت: نوکری در دستگاه سیدالشهدا باعث جوانی روح و شادابی جسم می شود و این از برکات امام حسین(ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه، نوکری در دستگاه سیدالشهدا را توشه ای برای دنیا و آخرت دانست و افزود: ذاکرین و پیرغلامان اهل بیت در دوران پیری هم، جوانی می کنند زیرا یک سرمایه 50 ساله نوکری در هیئت و خاندان عصمت و طهارت را دارند.

پناهیان با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی از اهل بیت(ع) و امام حسین (ع) است، تصریح کرد: جوانان باید، پیرغلامان اهل بیت(ع) را الگوی خود قرار داده و سیره عملی آنان را سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: صداوسیما مراسم تجلیل از ذاکرین را کربلا برگزار کند

پناهیان: صداوسیما مراسم تجلیل از ذاکرین را کربلا برگزار کند