مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-30اجتماعي

سهمیه 6500 نفری استان مرکزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سهمیه امسال استان مرکزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور 6500 نفر است و باید تلاش کنیم تعداد نفرات اعزامی به این عدد نزدیک باشد.

- سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، امروز، هشتم مهر ماه در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سال جاری از 20 مهر ماه شروع می شود اظهار کرد: سال گذشته سهمیه اعزام دانش آموزی 6 هزار نفر بود که توانستیم 4800 نفر را اعزام کنیم.

وی افزود: در یکسال اخیر دشمن شعله هایی را در مدارس و دانشگاه ها به پا کرده بود ولی با حضور به موقع مدیران بصیر، این مشکل برطرف شد.

گودرزی با اشاره به در اختیار داشتن امکانات کافی در اردوهای راهیان نور، گفت: بسیج برای مردم کار انجام می دهد و در کنار یکدیگر می خواهیم کمک کنیم تا اردوی راهیان نور را به شکلی برگزار کنیم تا شاهد استقبال خوب دانش آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی و عمومی تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: دل نوشته های دانش آموزان و دانشجویان از اردوهای راهیان نور که به دستمان رسیده را به کتاب تبدیل کردیم که تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 6500 نفری استان مرکزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور

سهمیه 6500 نفری استان مرکزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور