مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-24سياسي

آیت الله میرباقری: منزلتی از قیامت در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می شود


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه منزلتی از قیامت در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می شود، گفت: امام زمان(عج) به تعبیر امام رضا(ع) خورشید پشت ابر هستند که موجب روشن شدن عالم شده اند ولی حقیقت مقام امام قابل دسترسی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری امشب در اجتماع بزرگ منتظران در تجدید بیعت با امام زمان(عج) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: آن چراغی که نبی مکرم اسلام در عالم روشن کردند ما امروز باید از طریق امام زمان(عج) دنبال کنیم.

  وی با بیان اینکه هر کدام از ائمه بخشی از طرح بزرگ نبی اکرم(ص) که تا قیامت در عالم جریان دارد را اجرا می کنند، بیان کرد: قرآن کریم به دست پیامبر(ص) از طریق ائمه اطهار(ع) در ادوار مختلف جاری می شود و هر امت باید بر اساس برنامه امام زمان خود حرکت کند.

  استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بخش عمده ای از قرآن و آرمان های انبیا به دست امام زمان(عج) محقق می شود، تصریح کرد: ظهور امام زمان به قدری مهم است که خداوند وعده آن را به 124 هزار پیامبر داده است.

  وی با اشاره به اینکه منزلتی از قیامت در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می شود، تاکید کرد: امام زمان(عج) به تعبیر امام رضا(ع) خورشید پشت ابر هستند که موجب روشن شدن عالم شده اند ولی حقیقت مقام امام قابل دسترسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: منزلتی از قیامت در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می شود

آیت الله میرباقری: منزلتی از قیامت در دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) محقق می شود