مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-15بين الملل

هشدار ایران به اسراییل رسید


بنابر ادعای آکسیوس، پیام ایران که از طریق سازمان ملل به اسراییل فرستاده شده است، در حالی است که دولت بایدن در تلاش بوده تا ایران و حزب الله لبنان را از پیوستن به جنگ باز دارد.

- ایالات متحده در روزهای اخیر یک گروه ناو هواپیمابر و جت های جنگنده را نیز به منطقه فرستاد.

یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شد، ایران از طریق سازمان ملل به رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به نوار غزه هشدار داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پایگاه خبری آکسیوس همزمان با سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران و آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا به منطقه مدعی شد که ایران روز شنبه به طور غیر مستقیم پیامی به رژیم صهیونیستی فرستاده و در آن نسبت به حمله زمینی به نور غزه هشدار داده است.

  دو منبع دیپلماتیک در گفت وگو با آکسیوس خاطر نشان کردند که ایران در پیام خود تاکید کرده است که خواهان تشدید بیشتر جنگ حماس و اسراییل نیست، اما در صورت ادامه عملیات اسراییل در غزه مجبور به مداخله خواهد بود.

  این رسانه آمریکایی همچنین مدعی شد: در صورتی که ایران به طور مستقیم یا غیرمستقیم، ازجمله از طریق یک گروه شبه نظامی در سوریه یا با حمایت از هر تصمیم حزب الله برای پیوستن کامل به جنگ، درگیر شود، نبرد بین حماس و اسراییل به یک جنگ منطقه ای تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران به اسراییل رسید

هشدار ایران به اسراییل رسید