مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-14سياسي

کمک به متکدیان بزرگترین ظلم در حق آنان است


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: افراد متکدی با سوء استفاده از عواطف انسان دوستانه مردم اقدام به اخذ پول نقد از آنان می کنند در حالی که کمک به این افراد بزرگترین ظلم در حق آنان است.

- امیر هاشمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان  اظهار داشت: در حوزه سازماندهی تکدی گران در سطح شهر، شهرداری فقط یکی از حلقه های زنجیره است، نهادهای دیگری مانند نیروی انتظامی، بهزیستی، قوه قضاییه و اداره اتباع در این حوزه نقش دارند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرمان اضافه کرد: اگر بخواهیم این مشکل را به طور جدی حل کنیم، باید تمامی سازمان های متولی در این زمینه فعال باشد و همکاری کنند تا به نتیجه ایده آل دست یابیم.

 وی تصریح کرد: انگیزه اصلی این افراد فقر نیست، بلکه اغلب آنان معتادین متجاهری هستند که برای تهیه مواد مخدر دست به تکری گری و سوء استفاده از عواطف مردم می زنند، در این حوزه نیازمند همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه هستیم چراکه تکدی گران سبب وقوع جرم می شوند و جرم هم مجازات خود را در پی دارد.

هاشمی نژاد عنوان کرد: شهرداری به طور شبانه روزی در زمینه ساماندهی و جمع آوری تکدی گران در حد بضاعت خود فعالیت می کند و در مراحل بعدی سایر ارگان ها نیز باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به متکدیان بزرگترین ظلم در حق آنان است

کمک به متکدیان بزرگترین ظلم در حق آنان است