مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-15بين الملل

وزیر خارجه ایرلند محاصره در غزه را محکوم کرد


وزیر خارجه ایرلند محاصره در غزه را محکوم کرد و تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال کل جمعیت غیرنظامیان غزه از شمال به جنوب را «بسیار خطرناک» و «غیرممکن» خواند.

- وزیر خارجه ایرلند محاصره در غزه را محکوم کرد و تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای انتقال کل جمعیت غیرنظامیان غزه از شمال به جنوب را بسیار خطرناک و غیرممکن خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل مارتین وزیر امور خارجه ایرلند با صدور بیانیه ای درخصوص وضعیت کنونی در غزه گفت: تصمیم ارتش اسراییل برای جابجایی غیرنظامیان در شمال نوار غزه به سمت جنوب برای امنیت خودشان عمیقا خطرناک است و اجرای چنین طرحی غیرممکن می باشد.

وی افزود: من نسبت به افزایش خشونت ها و تلفات در کرانه باختری از جمله خشونت فزاینده شهرک نشین ها و آوارگی جوامع فلسطینی عمیقا نگران هستم.

وزیر خارجه ایرلند در پایان گفت: طبق قوانین بین المللی، اسراییل حق دفاع از خود را در برابر حملات دارد اما این باید براساس پارامترهایی از قوانین بشردوستانه بین المللی رخ دهد.

در حالی عملیات طوفان الاقصی وارد نهمین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، درخواست تخلیه بیمارستان ها را داده اند؛ اقدامی که نشان دهنده فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه بوده و بخش بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ایرلند محاصره در غزه را محکوم کرد

وزیر خارجه ایرلند محاصره در غزه را محکوم کرد