مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-30سياسي

لزوم رفع مشکلات و مسائل مدارس حاشیه شهر اهواز / آمار بازماندگان از تحصیل قطعی نیست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به وضعیت بازماندگان از تحصیل، گفت: متاسفانه بخشی از کودکان به دلایل مسائل فرهنگی در سطح جامعه و بخشی به دلیل محرومیت های مالی و مسائل جسمی که ممکن است برخی از کودکان با آن مواجه باشند، - ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به وضعیت بازماندگان از تحصیل، گفت: متاسفانه بخشی از کودکان به دلایل مسائل فرهنگی در سطح جامعه و بخشی به دلیل محرومیت های مالی و مسائل جسمی که ممکن است برخی از کودکان با آن مواجه باشند، از تحصیل بازمی مانند.

صادق جعفری چگنی در بازدید از مدارس حاشیه شهر اهواز که امروز (8 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و با پیگیری هایی که در سطح دادستانی کل کشور در خصوص اجرای طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموز) در وزارت آموزش و پرورش انجام شد، اجرای این طرح آغاز شده است اما تا اجرای کامل آن هنوز فاصله وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اقدامات اولیه طرح به منظور شناسایی دانش آموزانی که دچار مشکلات اجتماعی و یا جسمی و روانی هستند، انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دستگاه های حمایتی اعم از سازمان بهزیستی، کمیته امداد و دیگر دستگاه هایی که مکلف به همراهی و همکاری با آموزش و پرورش در اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات و مسائل مدارس حاشیه شهر اهواز / آمار بازماندگان از تحصیل قطعی نیست

لزوم رفع مشکلات و مسائل مدارس حاشیه شهر اهواز / آمار بازماندگان از تحصیل قطعی نیست