مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-17ورزشي

افتتاح رسمی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور بیش از 600 ورزشکار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی موجب شده است تا جمعیت پراکنده آمادگی جسمانی در کشور تجمیع، - اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور بیش از 600 ورزشکار افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد گواری؛ سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی موجب شده است تا جمعیت پراکنده آمادگی جسمانی در کشور تجمیع، متمرکز و متحد شود، گفت: حضور ورزشکاران در اولین المپیاد آمادگی جسمانی بسیار بیش از حد انتظار و پیش بینی بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی امروز شاهد هستیم که جمعیت پراکنده آمادگی جسمانی به جمعیتی متمرکز، همدل و متحد تبدیل شده است و باید با خودباوری در راستای جذب هرچه بیشتر مخاطبان اقدام کنیم.

  گواری با بیان اینکه امیدواریم شاهد برگزاری هرچه مطلوب تر المپیاد در 8 رشته ورزشی در بخش بانوان و در 5 رشته ورزشی در بخش آقایان باشیم، عنوان کرد: میزان حضور ورزشکاران در اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی بیش از انتظار و پیش بینی بوده و از این بابت بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم همین روند در رویدادهای بعدی هم مدنظر قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح رسمی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور بیش از 600 ورزشکار

افتتاح رسمی اولین المپیاد سراسری آمادگی جسمانی با حضور بیش از 600 ورزشکار