مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-11اقتصادي

عرضه شیرخشک با کد ملی و بدون سقف دریافت/چگونه ارائه به اتباع و فاقد شناسنامه ها


مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اعلام اقدامات انجام شده در جهت تامین نیاز بازار به شیرخشک از دو مسیر تولید داخل و واردات و وفور این محصول در هفته های آتی، - مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اعلام اقدامات انجام شده در جهت تامین نیاز بازار به شیرخشک از دو مسیر تولید داخل و واردات و وفور این محصول در هفته های آتی، در عین حال بر لزوم ثبت سامانه ای محصول در داروخانه ها جهت جلوگیری از قاچاق معکوس و خروج آن از زنجیره تامین، تاکید کرد.

دکتر منوچهر دادگرنژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تامین شیرخشک مورد نیاز از دو مسیر تولید داخل و واردات، گفت: تولیدکنندگان داخلی شیرخشک با تمام ظرفیت در حال تامین بازار هستند و تولیدات آنها روزانه در سطح کشور توزیع می شود.

وفور شیرخشک در کشور؛ بزودی وی همچنین تاکید کرد: به دنبال رفع مشکلات ارزی، جهت واردات فوریتی این محصول نیز فراخوان داده شده است و در مجموع در پی اقدامات انجام شده، در هفته های آتی شاهد وفور این محصول در کشور خواهیم بود.

جلوگیری از قاچاق معکوس با ثبت در سامانه تیتک مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو همچنین به الزام ارایه شیرخشک با ثبت کد ملی و تاریخ تولد نوزاد در داروخانه ها اشاره کرد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شیرخشک با کد ملی و بدون سقف دریافت/چگونه ارائه به اتباع و فاقد شناسنامه ها

عرضه شیرخشک با کد ملی و بدون سقف دریافت/چگونه ارائه به اتباع و فاقد شناسنامه ها