مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-26اقتصادي

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان جامعه کار و تولید در آذربایجان شرقی 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهر ماه سامانه ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی آغاز شده و کارگران نخبه، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی استان از بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می توانند نسبت به ثبت نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود و رتبه های برتر استانی قابلیت حضور در سطح ملی را داشته و به رقابت خواهند پرداخت.

فتحی گفت: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار، خلاقیت انگیزه بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت، نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرایند پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان جامعه کار و تولید در آذربایجان شرقی 

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان جامعه کار و تولید در آذربایجان شرقی