مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 01:052023-10-08سياسي

مدیرکل زندان های لرستان: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب است


نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلامی، انقلاب، مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلامی، انقلاب، مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.

عبدالمجید کشوری 16 مهر در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی در هفته فراجا ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان و کادر پرتلاش نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلامی و انقلاب و مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است و این مسئولیت خطیر به گونه ای است که داخل کشور و همه مرزها را دربر می گیرد.

وی با بیان این که در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته نام نیروی انتظامی قرین غیرت، شجاعت و از جان گذشتگی ها بوده است، تصریح کرد: نیروی مقتدر انتظامی همواره در کنار مردم بوده است و آحاد مردم هم به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

مدیرکل زندان های لرستان خاطرنشان کرد: یقیناً بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور عزیزمان ایران، مرهون مجاهدت های مخلصانه کارکنان نیروی انتظامی است که تعداد شهدای گلگون کفن فراجا گواهی روشنی بر عزم راسخ نیروهای انتظامی است و اجازه تعدی و ناامنی را به مخلان امنیت این مرز و بوم نداده و نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های لرستان: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب است

مدیرکل زندان های لرستان: نیروی انتظامی پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب است