مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:162023-10-14اقتصادي

متقاضیان وام بانکی حتما بخوانند! بانک ها چگونه سود 18 درصدی را 42 درصد می گیرند؟


برخی بانک ها برای افزایش سود از حقه هایی استفاده می کنند که متقاضیان وام بانکی از آنها بی خبر هستند! - گاهی بانک ها قرارداد ارائه تسهیلات با سود 18درصد با مردم منعقد می کنند اما در عمل بانک حدود 42 درصد سود از وام گیرنده اخد می کند.

فارس نوشت: شاید گذر شما هم به بانک برای دریافت وام و تسهییلات بانکی افتاده باشد و شاهد برخورد سلیقه ای شعب بانک در ارائه تسهیلات بانکی باشد و یا شاید هم یک گام جلوتر باشید و تسهیلات بانکی دریافت کرده اید و رضایت کافی از محاسبه سود تسهیلاتی که به شما ارائه شده را نداشته باشید.

از سوی دیگر چند سالی است که موضوع بانکداری اسلامی در کشور و ربا و بهره پول از طرف بانک ها مطرح شده و مراجع عظام تقلید نیز درباره رباخواری بانک ها مواضع صریحی داشتند.

با توجه به ضرورت تخلفات بانکی و بازتاب آن در جامعه، این موضوع در قالب یک پرونده ویژه مورد بررسی قرار داده ایم.

در گام نخست بایدهای بانکداری اسلامی، چگونگی شکل گیری ربا در نظام بانکی کشور، عقود صوری تورم زا برخی از بانک ها و چرایی کمرنگ شدن حساب های قرض الحسنه مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

همچنین در گام دوم به تخلفات بانکی که زیان آن مستقیما به مردم و اقتصاد خانوارها آسیب زا است، پرداخته ایم، در همین رابطه با محمدمسعود یوسفی رییس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلای قوه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان وام بانکی حتما بخوانند! بانک ها چگونه سود 18 درصدی را 42 درصد می گیرند؟

متقاضیان وام بانکی حتما بخوانند! بانک ها چگونه سود 18 درصدی را 42 درصد می گیرند؟