مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-14سياسي

فراخوان خادمین رسانه ای کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد+ جزییات


داوطلبین ثبت نام خادمین افتخاری شهدا در جهاد رسانه ای دومین کنگره ملی استان کهگیلویه و بویراحمد می تواننددر بخش های مختلف ثبت نام و همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا در قالب کمیته های مختلف کار خود را آغاز کرده و امیدواریم با همفکری، همکاری، تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها این رویداد بزرگ و ملی در سال 1403 برگزار شود.

وی با اشاره به حوزه اسناد در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه فتح گفت: این حوزه دارای دو بخش اسناد شفاهی و اسناد مربوط به شهدا است.

در قسمت اسناد شفاهی خاطرات و صحبت های آن دسته از ایثارگران عزیزی که در قید حیات هستند جمع آوری می شود که نقش آفرینانی چون خانواده معظم شهدا،فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان(ارتشی، سپاهی، انتظامی و بسیجی) را در برمی گیرد.

خردمند افزود: در بخش اسناد مکتوب شهدا نیز آثاری چون وصیت نامه ، تصاویر و دست نوشته شهدا بسیار حائز اهمیت هستند زیرا می توانند جلوی تحریف اتفاقات و روایات را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان خادمین رسانه ای کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد+ جزییات

فراخوان خادمین رسانه ای کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد+ جزییات