مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-07فرهنگي

هدیه ای از جنس موسیقی برای آتیلا پسیانی


در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «پاییز بعد از تو» به خوانندگی حمید غلامعلی، کارگردان فیلم «گیج گاه»، ترانه این فیلم سینمایی را که از جمله قطعات این آلبوم است به آتیلا پسیانی (بازیگر تازه درگذشته سینما، - در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی پاییز بعد از تو به خوانندگی حمید غلامعلی، کارگردان فیلم گیج گاه ، ترانه این فیلم سینمایی را که از جمله قطعات این آلبوم است به آتیلا پسیانی (بازیگر تازه درگذشته سینما، تئاتر و تلویزیون) تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد عزیزی آرام، ترانه سرا و رییس کانون ادبی زمستان و منتشر کننده این آلبوم در ابتدای این مراسم با اشاره به وضعیت ترانه های امروز که برخی تناسبی با فرهنگ ایرانی ندارند گفت: بر اساس این مهم، تلاش کردیم کنسرت خاطره سازها را برگزار کنیم؛ ترانه ی تو و فکر یک سقفم فرهاد را 40 سال است که می شنویم اما عمر کارهایی همچون هربار این درو محکم نببند نرو به یک فصل هم نمی کشد.

کنسرت یک جریان حمایت شونده از سوی مردم است.

ما دهه شصتی ها با موسیقی خوب بزرگ شدیم و موسیقی قدیمی ما نسبت به آنچه به اسم موسیقی پاپ، امروز به خورد مردم می دهند، شرف دارد.

این ترانه سرا ادامه داد: متاسفانه راه اندازی موسیقی با سبک و سیاق تامل برانگیز با مقاومت روبرو می شود و نباید بگذاریم این جریان به بن بست برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ای از جنس موسیقی برای آتیلا پسیانی

هدیه ای از جنس موسیقی برای آتیلا پسیانی