مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-11اقتصادي

800 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت: امسال بیش 800 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهرستان با اجرای احکام قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد ریگی در بازدید از اراضی ملی در سراوان اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی در سال جاری با اجرای احکام قطعی قضایی در مجموع بیش از 800 هزار متر مربع از این اراضی در پهنه این شهرستان به ارزش 400 میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است.

   وی افزود: این اقدام به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی کارکنان این اداره و پیگیری ویژه کارشناسان حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است که بر این اساس در این بازه زمانی 6 مورد حکم قطعی قضایی برای رفع تعرض به اراضی دولتی صادر و اجرایی شد.

   رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی این اداره عنوان کرد و افزود: با مشاهده هرگونه تصرف با متصرفان و سودجویان در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم کرد.

ریگی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن سامانه گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

800 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد