مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-25اجتماعي

1000 نفر پشت نوبت مستمری بهزیستی خراسان رضوی


معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد افرادی که در استان پشت نوبت مستمری بودند در تیرماه به صفر رسید و از تیرماه به بعد حدود 1000 نفر پرونده جدید تشکیل دادند که اکنون پشت نوبت هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد افرادی که در استان پشت نوبت مستمری بودند در تیرماه به صفر رسید و از تیرماه به بعد حدود 1000 نفر پرونده جدید تشکیل دادند که اکنون پشت نوبت هستند.

حمیدرضا علیزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افراد پشت نوبت مستمری بهزیستی اظهار کرد: تعداد افرادی که در استان پشت نوبت مستمری بودند در تیرماه به صفر رسید و از تیرماه به بعد افراد جدیدی پرونده تشکیل دادند و اکنون پشت نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر حدود 140 هزار نفر معلول یا خانواده دارای معلول در استان تحت پوشش بهزیستی داریم، عنوان کرد: تا حدود دو سال پیش نزدیک به 50 هزار نفر مستمری بگیر در استان داشتیم که در حدود دو سال اخیر دو برابر شده و در تیرماه با برقرار شدن مستمری برای افرادی که پشت نوبت بودند و افرادی که پرونده جدید داشتند، تعداد افراد مستمری بگیر به 93 هزار و 84 نفر رسیده است.

علیزاده افزود: در مدت 4، 5 ماهه ابتدای امسال مستمری حدود 15 تا 20 هزار نفر برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 نفر پشت نوبت مستمری بهزیستی خراسان رضوی

1000 نفر پشت نوبت مستمری بهزیستی خراسان رضوی