مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08سياسي

رفع موانع و تأمین اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی، گفت: امیدواریم با رفع موانع و تأمین اعتبار لازم این پروژه استانی به زودی به بهره برداری برسد تا هم استانی ها از خدمات آن بهره مند شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی، گفت: امیدواریم با رفع موانع و تأمین اعتبار لازم این پروژه استانی به زودی به بهره برداری برسد تا هم استانی ها از خدمات آن بهره مند شوند.

  سیدمحمدرضا طالبی، امروز یکشنبه 16 مهر در جلسه دیدار مدیرکل دامپزشکی استان، ضمن تبریک هفته دامپزشکی اظهار کرد: دامپزشکی حوزه ای وسیع با گستره کار بسیار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بین مردم و از جمله در نماز جمعه گزارشی از نارضایتی از مجموعه دامپزشکی دریافت نکرده ایم که این جای تقدیر و تشکر دارد.

طالبی با تأکید بر ضرورت راه اندازی آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی، تصریح کرد: در مورد آزمایشگاه شاهد پیگیری ها و رایزنی های دامپزشکی هستیم و امیدواریم با رفع موانع و تأمین اعتبار لازم این پروژه استانی به زودی به بهره برداری برسد تا هم استانی ها از خدمات آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع و تأمین اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور 

رفع موانع و تأمین اعتبار برای راه اندازی آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور